Faelin-dag

Op 26 juni 2021 organiseren wij Faelin-dag. 3 jaar geleden kregen wij op deze datum de diagnose.

Op Faelin-dag zullen we leuke activiteiten organiseren, voor jong en oud. Zo hebben we een springkussen, suikerspin, graffiti workshop, raad-en-win prijsvraag, ponyritjes, een LP en lekkernijen markt, maar ook een Tombola.

Via de social media van Stichting Faelin zal een veiling worden georganiseerd. Volg ons om op de hoogte te blijven!

Update: Waanzinnig bedankt aan: alle regionale ondernemers die belangeloos hele gave prijzen hebben gedoneerd! Jumbo, Albert Heijn, Action, bakkerij Marinus, Krijgsheld, Paping, Doff, Expert, Café bij JP, Hema, Dijkhuis, Rose Garden, MeijStyle, Waddenolie, TikTok Tammo, FC Groningen, wereldwinkel, Kristel, Renate, Kasteel, Primera, de Koning van Groningen, de Daame, Intertoys, bakker Prins, van der Molen, Press start games, Imma mode, Mosselsport, DA drogist, Simon Levelt, van der Velde, it’s a Joke, Bossschop voor het beschikbaar stellen van het terein, de pony, Feestverhuur Groningen, alle vrijwilligers, de bezoekers en iedereen die ik vergeet… Zonder jullie was dit nooit gelukt!

De pony, het springkussen, de markt, graffiti, suikerspin, de tombola, raad-en-win en de collectebussen leverden maar liefst €1365,90 op! Groningen.nieuws maakte een mooi artikel over deze dag.

*Laatste update 29 juni 2021